CONNEXII - STAYINTOUCH App
  • Om CONNEXII
  • Om STAYINTOUCH
    • STAYINTOUCH Beskedmodul
    • STAYINTOUCH Notifikationsmodul
    • Kunderne siger
    • Download
    • Historien bag STAYINTOUCH
    • Kom i gang med STAYINTOUCH
  • Er du ny STAYINTOUCH bruger?
  • Kontakt CONNEXII
  • Webadgang
  • Menu Menu

STAYINTOUCH
Nærværende og Individualiseret Support

STAYINTOUCH danner en platform for sikker kommunikation mellem fagpersoner, borgere og andre interessenter.

STAYINTOUCH

Beskedmodul

STAYINTOUCH Beskedmodul krypterer beskederne og lever op til GDPR kravene. Kan anvendes både via app- og webløsning.

Læs mere

Notifikationsmodul

STAYINTOUCH Notifikationsmodul er et fleksibelt arbejds- og udviklingsredskab, der faciliterer kontakt mellem fagpersoner, borgere og andre interessenter og udgør et vigtigt supplement til personlig kontakt.

Læs mere

Fuld sikkerhed

Alt i forhold til GDPR er overholdt, og der laves databehandler kontrakter. Læs evt. vores Privatlivspolitik her.

Fuld service og support

Ingen nye IT-systemer, der skal læres – CONNEXII står for alt.

STAYINTOUCH Beskedmodul

Med GDPR forordningen stilles der skærpede krav til sikkerhed i kommunikationen med borgerne via korte beskeder (SMS). Dette har vi løst med STAYINTOUCH Beskedmodul, hvor beskederne krypteres og lever op til GDPR kravene.

STAYINTOUCH Beskedmodul virker som almindelige SMS’er, så det er let for alle at komme igang med at bruge. Modulet indeholder bl.a. mulighed for:

  • En-til-en kommunikation og gruppebeskeder
  • Både app- og webløsning
  • Mulighed for at sende billeder og filer
  • Mulighed for at sende links til f.eks. videomøder direkte i Beskedmodulet
  • Rapporter som automatisk journaliseres i sagsbehandlingssystemet

Klik på billedet til højre og se en lille demo video, der viser STAYINTOUCH Beskedmoduls hovedfunktionalitet.

Videomøder

Send link til videomøder let og hurtigt i Beskedmodulet.

Beskedmodul Video

STAYINTOUCH Notifikationsmodul

Skab resultater ved at yde nærværende og individualiseret support

Vi har udviklet et notifikationsmodul, som gør det muligt for fagpersoner at yde en endnu mere nærværende og individualiseret support over for deres borgere evt. i samspil med andre interessenter.

Notifikationsmodulet kan på en række områder understøtte borgerens udvikling og dokumentere indsatsen (eks. automatisk journalisering af rapporter).

Eksempler på Notifikationsmodulets anvendelsesmuligheder:

  • Trivselsmålinger
  • Struktur i hverdagen – påmindelser, vækning mv.
  • Støtte til fremmøde i aktiviteter/tilbud
  • Fremmøde- og timeregistrering
  • Progressionsmålinger
  • Deltagertilfredshedsundersøgelser

Meget let at bruge

Med STAYINTOUCH har borgerne mulighed for at være i tæt daglig dialog med den/de fagpersoner, de er tilknyttet. Kommunikationsformen kender de fra SMS og andre beskedsystemer, og de tilbagemeldinger, der skal gives via Notifikationsmodulet, er ligeledes klaret med få klik.

Fagpersonerne har derudover en række muligheder, der letter deres hverdag fx. med at overholde de lovpligtige dokumentationskrav, rapportskrivning og nærværende kommunikation med borgerne.

Det hele foregår i en app på telefonen, så der er ingen nye IT-systemer, der skal læres.

Fleksibilitet og fordele

Fra STAYINTOUCH app’en kan fagpersonen downloade data med fx. progressionsmåling og samtalehistorik, som let kan vedlægges sagsstyringssystemet som dokumentation.

STAYINTOUCH er en app, der kan benyttes af flere parter: borgere, fagpersoner og evt. andre interessenter. Appen findes til både iOS og Android.

STAYINTOUCH tilpasses individuelt til hver enkelt kunde for at sikre, at det understøtter de daglige arbejdsgange, giver tidsbesparelser og bedre dokumentation.

STAYINTOUCH er en app der, er meget let at bruge, så der er ingen nye IT-systemer, der skal installeres eller læres af hverken fagpersoner eller andre brugere.

Motoren bag STAYINTOUCH er meget fleksibel, og igennem implementeringsfasen sikres den bedst tænkelige understøttelse af de ønskede arbejdsgange.

Den fleksible motor betyder, at STAYINTOUCH kan benyttes i mange forskellige offentlige forvaltninger.

Kunderne siger:

STAYINTOUCH Beskedmodul fungerer fortræffeligt. (Næsten) alle mine mentees bruger det nu. Dvs. at vi kan sms-kommunikere krypteret. Det har været rart i denne tid, hvor jeg fx elektronisk har skullet hjælpe to mentees med enkeltydelsesansøgninger.

Og når menteesene skriver til mig, kommer der et tydeligt tegn på appen, så jeg skal ikke åbne den for at se, om der er kommet besked. Der er ingen af mine mentees, der har haft noget imod at bruge appen. En enkelt har en for gammel telefon, der ikke kan hente apps mere, men ellers fungerer det fint.

Furesø Kommune Logo
Kim HenriksenMentor - Furesø Kommune

Vi har lige fra start oplevet en professionel og imødekommende indstilling i samarbejdet med CONNEXII. Det er tydeligt, at CONNEXII har et indgående kendskab til arbejdet i den kommunale forvaltning og er meget mere end en IT-leverandør.

Medarbejderne har taget godt imod STAYINTOUCH og har hurtigt fået øje på fordelene ved at anvende STAYINTOUCH i deres daglige arbejde. Medarbejderne oplever, at STAYINTOUCH hjælper med at få en højere kvalitet i det borgernære arbejde samtidig med, at rapporterne reducerer tidsforbruget forbundet med journalisering.

Vi oplever at have et agilt system i STAYINTOUCH, hvor vi samtidig har stor indflydelse på såvel anvendelsesmuligheder samt videreudvikling.

Frederiksberg Kommune Logo
Kasper Trolle VillaumeDigital kommunikationskoordinator - Frederiksberg Kommune

Vi har i 2020 opstartet en prøvehandling hos nogle få afdelinger i vores Beskæftigelse- og Socialforvaltning i Odense Kommune, da vi havde et ønske om at afprøve STAYINTOUCH. Vi havde været i længere dialog med CONNEXII inden vi gik i gang. Her udviste folkene bag STAYINTOUCH velvillighed og god forståelse for vores behov. Vi har og oplever til stadighed et utroligt serviceminded setup, hvilket gør at der skabes tryghed omkring prøvehandlingen af produktet. Vi glæder os til at finde ud af, om dette produkt er noget vi også kan udrulle til resten af afdelingerne.

  • Odense Kommune har efter en succesfuld prøvehandling implementeret STAYINTOUCH i kommunen.
Odense Kommune Logo
Mads BachIT Governance Konsulent, Specialkonsulent - Odense Kommune

”Unge er vokset op med en både digital og virkelig hverdag – og den uundværlige mobiltelefon, ” siger ungevejleder i Syddjurs Kommune, Anders Krogh Amstrup. ”Og vi er nødt til at møde de unge der, hvor de er.”

Sammen med IT-afdeling og centerleder i kommunens Center for Børn Unge og Familie, Birgitte Bach Thomsen, gik Anders derfor på jagt efter noget andet og bedre end e-Boks. De endte med at se nærmere på en lille håndfuld muligheder. Valget faldt på firmaet CONNEXII, hvis app-løsning minder om SMS.

Læs om Syddjurs brug af STAYINTOUCH

Birgitte Bach ThomsenCenterleder - Syddjurs Kommune

De syv byggesten i STAYINTOUCH Notifikationsmodul

STAYINTOUCH kan opbygge kommunikation til borgere i en hvilken som helst kombination af de syv byggesten.

  • Påmindelse

    Der kan sendes pushnotifikationer med en simpel tekst, der blot kan læses og klikkes væk.

  • Ja / Nej

    Der kan sendes pushnotifikationer, som skal besvares med Ja/Nej med muligheden for efterfølgende at bede om en begrundelse for svaret.

  • Rating

    Der kan sendes pushnotifikationer, som kan besvares på en skala fra 1 til 10 eller en anden skala mellem 1 og 10.

  • Vækningsfunktion

    Der kan opsættes en automatisk vækning via telefonopringning.

  • Timeregistrering

    Borgeren kan via pushnotifikation bedes om at indrapportere antal timer på dagsbasis direkte i STAYINTOUCH app’en

  • Tjek af timeregistrering

    Virksomheden / Uddannelsesstedet, en borger er tilknyttet, kan bedes om at kontrollere borgerens timerapportering.

  • Smiley

    Der kan sendes pushnotifikationer, som helt simpelt skal besvares med 🙂 😐 eller 🙁 .

Prissætning

STAYINTOUCH er altid gratis for borgere og andre interessenter. Omkostningen fastlægges udelukkende ud fra hvor mange fagpersoner, der har adgang til STAYINTOUCH.

Det er ligeledes muligt købe de to moduler enkeltvis eller som en samlet pakke.

Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan STAYINTOUCH bedst kan hjælpe jer.

Eksempel på implementering

  • Kundespecifik systemopsætning
  • Opstartsmøde
  • Uge 1
  • Styregruppe – CONNEXII hjælper med udvælgelsen!
  • Definition af sammensætning af byggesten samt oprettelse af fagpersoner.
  • Implementeringsplan aftales.
  • Årsmål for værdiskabelse og implementeringsgrad fastlægges.
  • Oplæring
  • Ibrugtagning
  • Uge 2
  • Introduktion til brugen af STAYINTOUCH til fagpersoner.
  • Arbejdsgangen ved kontakt til CONNEXII præsenteres.
  • Besluttet implementeringsgrad udmeldes.
  • De første borgere begynder at benytte STAYINTOUCH.

Download

Adgangen til STAYINTOUCH fås via fagpersonen, og sikkerheden er helt i top.

Brochurer

Hent vores brochure til borgere eller brochure til virksomheder her. Vi har også lavet en brochure, der omhandler Beskedmodulet, som du kan hente her.

Historien bag STAYINTOUCH

PASSION FOR MENNESKER

DÅRLIGE VANER KOMMER AF SIG SELV – GODE VANER TAGER TID AT OPBYGGE

Vi partnere bag idéen til STAYINTOUCH har hver især mange års erfaring med at motivere mennesker igennem udviklingsperioder i form af kompetenceafklaring, job- og uddannelsesmatch, jobformidling samt arbejdsplads- og arbejdsmarkedsfastholdelse.

Vores idé til STAYINTOUCH udspringer af en stor passion om konstant at ville gøre vores arbejde med udvikling af mennesker bedre.

Med den erfaring og de indsigter, vi har oparbejdet, har vi konstateret, at vi gentagne gange har mistet følingen med, hvordan udviklingen af den etablerede indsats (eks. virksomhedspraktik, ansættelse med løntilskud, opstart af uddannelse) forløber.

Den store udfordring ligger i kommunikationen mellem de involverede parter, der har kontakt til borgeren i udviklingsfasen.

Vi har efterspurgt et redskab, som bringer os på forkant, så vi bliver i stand til at yde den rette support rettidigt.

Vi ved nemlig af erfaring, at dårlige vaner kommer af sig selv, mens gode vaner tager tid at opbygge. Vi ved også, at det er helt afgørende, at mennesker, som befinder sig i en neutral eller afviklende situation, bliver i stand til at få brudt med de dårlige vaner og få dem erstattet af gode vaner.

De gode vaner skal opbygges og fastholdes – og den rettidige opfølgning handler derfor om at være der for borgeren og virksomheden, før problemerne opstår og samarbejdet afbrydes.

Da vi ikke kunne finde det rette redskab hertil, udviklede vi det selv.

Fra start var STAYINTOUCH udviklet fortrinsvis til brug på arbejdsmarkedsområdet, og med den nuværende fleksibilitet bruges STAYINTOUCH i mange andre afdelinger. Vi understøtter bl.a. arbejdsgangene i kommunernes samarbejde med børn, unge, forældre og ældre borgere.

Samtidig har feedback fra tilfredse fagpersoner, som ønskede endnu tættere kommunikation med borgerne, medført, at vi har udviklet Beskedmodulet. Dette modul kan helt erstatte SMS korrespondance, så den lette kommunikation kan foregå på en krypteret og sikker måde.

Kom i gang med STAYINTOUCH

Skriv til os

Vores Mission

Vi udvikler løsninger, services og koncepter, der kan bidrage til at udvikle mennesker, så de i højere grad kan tage del i fællesskab og samfund.

Adresse

Grønlandsvej 3, 3. sal
8700 Horsens

Tlf: 2033 4570
E-mail: hsc@connexii.dk
CVR: 36691816

© Copyright - CONNEXII ApS | Privatlivspolitik
  • LinkedIn
Scroll to top
  • Syddjurs Kommune har netop implementeret STAYINTOUCH og har lavet en artikel om deres brug af STAYINTOUCH.Læs artiklen her
Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, antager vi, at du er tilfreds med det.OkLæs mere