STAYINTOUCH
Nærværende og Individualiseret Support
STAYINTOUCH danner en platform for sikker kommunikation mellem fagpersoner, borgere og andre interessenter.
STAYINTOUCH Beskedmodul krypterer beskederne og lever op til GDPR kravene. Kan anvendes både via app- og webløsning.
STAYINTOUCH Notifikationsmodul er et fleksibelt arbejds- og udviklingsredskab, der faciliterer kontakt mellem fagpersoner, borgere og andre interessenter og udgør et vigtigt supplement til personlig kontakt.
Alt i forhold til GDPR er overholdt, og der laves databehandler kontrakter. Læs evt. vores Privatlivspolitik her.
Ingen nye IT-systemer, der skal læres – CONNEXII står for alt.
Med GDPR forordningen stilles der skærpede krav til sikkerhed i kommunikationen med borgerne via korte beskeder (SMS). Dette har vi løst med STAYINTOUCH Beskedmodul, hvor beskederne krypteres og lever op til GDPR kravene.
STAYINTOUCH Beskedmodul virker som almindelige SMS’er, så det er let for alle at komme igang med at bruge. Modulet indeholder bl.a. mulighed for:
Klik på billedet til højre og se en lille demo video, der viser STAYINTOUCH Beskedmoduls hovedfunktionalitet.
Send link til videomøder let og hurtigt i Beskedmodulet.
Skab resultater ved at yde nærværende og individualiseret support
Vi har udviklet et notifikationsmodul, som gør det muligt for fagpersoner at yde en endnu mere nærværende og individualiseret support over for deres borgere evt. i samspil med andre interessenter.
Notifikationsmodulet kan på en række områder understøtte borgerens udvikling og dokumentere indsatsen (eks. automatisk journalisering af rapporter).
Eksempler på Notifikationsmodulets anvendelsesmuligheder:
Med STAYINTOUCH har borgerne mulighed for at være i tæt daglig dialog med den/de fagpersoner, de er tilknyttet. Kommunikationsformen kender de fra SMS og andre beskedsystemer, og de tilbagemeldinger, der skal gives via Notifikationsmodulet, er ligeledes klaret med få klik.
Fagpersonerne har derudover en række muligheder, der letter deres hverdag fx. med at overholde de lovpligtige dokumentationskrav, rapportskrivning og nærværende kommunikation med borgerne.
Det hele foregår i en app på telefonen, så der er ingen nye IT-systemer, der skal læres.
STAYINTOUCH Beskedmodul fungerer fortræffeligt. (Næsten) alle mine mentees bruger det nu. Dvs. at vi kan sms-kommunikere krypteret. Det har været rart i denne tid, hvor jeg fx elektronisk har skullet hjælpe to mentees med enkeltydelsesansøgninger.
Og når menteesene skriver til mig, kommer der et tydeligt tegn på appen, så jeg skal ikke åbne den for at se, om der er kommet besked. Der er ingen af mine mentees, der har haft noget imod at bruge appen. En enkelt har en for gammel telefon, der ikke kan hente apps mere, men ellers fungerer det fint.
Vi har lige fra start oplevet en professionel og imødekommende indstilling i samarbejdet med CONNEXII. Det er tydeligt, at CONNEXII har et indgående kendskab til arbejdet i den kommunale forvaltning og er meget mere end en IT-leverandør.
Medarbejderne har taget godt imod STAYINTOUCH og har hurtigt fået øje på fordelene ved at anvende STAYINTOUCH i deres daglige arbejde. Medarbejderne oplever, at STAYINTOUCH hjælper med at få en højere kvalitet i det borgernære arbejde samtidig med, at rapporterne reducerer tidsforbruget forbundet med journalisering.
Vi oplever at have et agilt system i STAYINTOUCH, hvor vi samtidig har stor indflydelse på såvel anvendelsesmuligheder samt videreudvikling.
Vi har i 2020 opstartet en prøvehandling hos nogle få afdelinger i vores Beskæftigelse- og Socialforvaltning i Odense Kommune, da vi havde et ønske om at afprøve STAYINTOUCH. Vi havde været i længere dialog med CONNEXII inden vi gik i gang. Her udviste folkene bag STAYINTOUCH velvillighed og god forståelse for vores behov. Vi har og oplever til stadighed et utroligt serviceminded setup, hvilket gør at der skabes tryghed omkring prøvehandlingen af produktet. Vi glæder os til at finde ud af, om dette produkt er noget vi også kan udrulle til resten af afdelingerne.
”Unge er vokset op med en både digital og virkelig hverdag – og den uundværlige mobiltelefon, ” siger ungevejleder i Syddjurs Kommune, Anders Krogh Amstrup. ”Og vi er nødt til at møde de unge der, hvor de er.”
Sammen med IT-afdeling og centerleder i kommunens Center for Børn Unge og Familie, Birgitte Bach Thomsen, gik Anders derfor på jagt efter noget andet og bedre end e-Boks. De endte med at se nærmere på en lille håndfuld muligheder. Valget faldt på firmaet CONNEXII, hvis app-løsning minder om SMS.
STAYINTOUCH kan opbygge kommunikation til borgere i en hvilken som helst kombination af de syv byggesten.
STAYINTOUCH er altid gratis for borgere og andre interessenter. Omkostningen fastlægges udelukkende ud fra hvor mange fagpersoner, der har adgang til STAYINTOUCH.
Det er ligeledes muligt købe de to moduler enkeltvis eller som en samlet pakke.
Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan STAYINTOUCH bedst kan hjælpe jer.
Adgangen til STAYINTOUCH fås via fagpersonen, og sikkerheden er helt i top.
Hent vores brochure til borgere eller brochure til virksomheder her. Vi har også lavet en brochure, der omhandler Beskedmodulet, som du kan hente her.
PASSION FOR MENNESKER
DÅRLIGE VANER KOMMER AF SIG SELV – GODE VANER TAGER TID AT OPBYGGE
Vi partnere bag idéen til STAYINTOUCH har hver især mange års erfaring med at motivere mennesker igennem udviklingsperioder i form af kompetenceafklaring, job- og uddannelsesmatch, jobformidling samt arbejdsplads- og arbejdsmarkedsfastholdelse.
Vores idé til STAYINTOUCH udspringer af en stor passion om konstant at ville gøre vores arbejde med udvikling af mennesker bedre.
Med den erfaring og de indsigter, vi har oparbejdet, har vi konstateret, at vi gentagne gange har mistet følingen med, hvordan udviklingen af den etablerede indsats (eks. virksomhedspraktik, ansættelse med løntilskud, opstart af uddannelse) forløber.
Den store udfordring ligger i kommunikationen mellem de involverede parter, der har kontakt til borgeren i udviklingsfasen.
Vi har efterspurgt et redskab, som bringer os på forkant, så vi bliver i stand til at yde den rette support rettidigt.
Vi ved nemlig af erfaring, at dårlige vaner kommer af sig selv, mens gode vaner tager tid at opbygge. Vi ved også, at det er helt afgørende, at mennesker, som befinder sig i en neutral eller afviklende situation, bliver i stand til at få brudt med de dårlige vaner og få dem erstattet af gode vaner.
De gode vaner skal opbygges og fastholdes – og den rettidige opfølgning handler derfor om at være der for borgeren og virksomheden, før problemerne opstår og samarbejdet afbrydes.
Da vi ikke kunne finde det rette redskab hertil, udviklede vi det selv.
Fra start var STAYINTOUCH udviklet fortrinsvis til brug på arbejdsmarkedsområdet, og med den nuværende fleksibilitet bruges STAYINTOUCH i mange andre afdelinger. Vi understøtter bl.a. arbejdsgangene i kommunernes samarbejde med børn, unge, forældre og ældre borgere.
Samtidig har feedback fra tilfredse fagpersoner, som ønskede endnu tættere kommunikation med borgerne, medført, at vi har udviklet Beskedmodulet. Dette modul kan helt erstatte SMS korrespondance, så den lette kommunikation kan foregå på en krypteret og sikker måde.